Як правильно скласти Cover Letter англійською

cover-letter-anglijskoyu

Грамотно написане доповнення до CV cover letter – допоможе досягти успіху. У вас є шанс зацікавити роботодавця та підкреслити свою унікальність серед десятків інших претендентів.

У рекомендаціях докладно розберемо, як писати cover letter на Upwork, яких помилок слід уникати.

Cover letter – що це?

Супровідний лист відіграє не меншу роль, ніж безпосередньо резюме у випадку, якщо ви бажаєте отримати посаду в іноземній компанії. Але чим cover letter відрізняється від резюме?

У ньому ви можете докладніше розповісти про свої сильні сторони, мотивацію, причини вибору конкретної вакансії. Словом, додати інформацію, яка не вписується в рамки звичайного резюме.

Cover letter допоможе створити про вас перше враження у менеджера, відповідального за підбір персоналу, а ретельне його складання сприятиме тому, що на вашу кандидатуру звернуть увагу.

Як написати супровідний лист англійською

  1. Не слід писати великий обсяг інформації. Зазвичай прийнято, що cover letter складається з 3 абзаців і не перевищує за обсягом 1 аркуша А4.
  2. Стиль листа – діловий. Вибирайте шрифт, який зручно читати.
  3. Супровідний лист – додаток до резюме. Не варто повторно писати в ньому те, що вже було в резюме.
  4. Вказуйте ту інформацію, яка підкреслить ваші переваги.
  5. Будьте переконливими, адже cover letter збільшує шанси, що ваше резюме ретельно розглянуть. Уважно проаналізуйте ваш трудовий досвід та вкажіть моменти, які охарактеризують вас як чудового фахівця.
  6. Багато хто використовують шаблонні листи, будьте оригінальні, створюйте різні cover letters для кожної організації, куди ви відправляєте резюме.
  7. Не допускайте орфографічних та пунктуаційних помилок. Якщо ви не впевнені у правописі слова, скористайтесь словником. Попросіть когось перевірити лист на наявність помилок перед відправкою.
  8. Не забувайте додавати до резюме cover letter. Його наявність характеризуватиме вас як відповідальну людину.

Структура супровідного листа

Текст із over letter умовно можна розділити на 3 частини:

  1. Вступ
  2. Основна частина
  3. Висновок

Ділова етика передбачає, що у шапці листа ви вкажете свої основні дані: ім’я та прізвище, контакти, дату складання. Обов’язково потрібно вказати, кому лист адресовано: назва фірми та ім’я HR-менеджера (ви можете дізнатися його з відкритих джерел або представників компанії).

Вступ

Після прочитання перших рядків, менеджер по найму повинен відчути інтерес до вашої персони. Як можна досягти такого ефекту? Розкажіть про себе цікавий факт або задайте менеджеру небанальне запитання.

Найпопулярніші фрази, з яких може починатися cover letter:

  • Напишіть, на яку роботу ви претендуєте. I would like to apply for…
  • Розкажіть, з яких джерел ви дізналися про вакансію. Я знаю про це майно від…
  • А може, ваш приятель працює в цій компанії? I met with…from your companies and he recommended I send my resume for this vacancy…

Вступ не потрібно надто розтягувати. Основна думка має бути виражена парою фраз.

Основна частина

Вона ж найголовніша. У ній потрібно ємно, але коротко розповісти, чому ж представлена вакансія в цій компанії вас зацікавила, підкреслити найсильніші сторони.

cover-letter

Краще уникати розмитих формулювань, а оперувати конкретними цифрами, щоби позначити свої досягнення.

Подумайте, які ваші ділові якості та риси характеру допоможуть якісно виконувати майбутні завдання.

Ось кілька фраз, які можуть вам стати в нагоді:

  • Вкажіть, чому ця вакансія вас цікавить. I am interested in this vacancy, as…
  • Розкажіть про ваш попередній досвід роботи. I have spent the last 3 years working as a programmer…
  • Позначте, що раді стати частиною команди. I would like to work for you…

Оптимальний обсяг основної частини приблизно 4 речення.

Заключна частина

У ній необхідно спонукати менеджера, який здійснює підбір кандидатів, зробити дію. Наприклад, уважно ознайомитись з вашим резюме чи призначити вам очну співбесіду.

Необхідно дотримуватися ввічливого офіційного тону, при цьому продемонструвати впевненість у собі.

Наступні фрази англійською допоможуть вам оформити останній абзац супровідного листа.

  • Попросіть передзвонити вам. Please give me a call…
  • Вкажіть, як можна зв’язатися з вами. I can be reached by…
  • Напишіть, що з нетерпінням чекаєте на відповідь. Looking forward to hearing from you…

Правила ділового листування припускають, що листа ви закінчите стандартною фразою з побажаннями всього хорошого. Наприклад, ви можете написати “Best regards” або подякувати за приділену увагу “Thank you for your attention”.

Записавшись на індивідуальні курси англійської мови в мовній школі Next Level, ви зможете підтягнути знання мови і без проблем пройдете будь-яке інтерв’ю в іноземній компанії. А грамотно складене cover letter стане першим кроком на шляху до вашої мрії.

Цікаві статті

Запишіться прямо зараз!
Запишіться на безкоштовне тестування або перший урок просто зараз! Ми передзвонимо Вам і призначимо зустріч, щойно Ваша заявка буде опрацьована.