Як правильно скласти резюме (CV) англійською?

sostavit-rezyume-cv-na-anglijskom
Для пошуку роботи за кордоном або у престижній міжнародній компанії важливо правильно скласти резюме. Найчастіше на одну посаду претендує чимало людей, тому від грамотності його складання залежить успіх попадання на бажане місце.

У невеликому за обсягом документі слід професійно розповісти потенційному роботодавцю про свої якості, досягнення, успіхи та сильні сторони. Складаючи резюме для конкретної вакансії, зважайте на аспекти, що мають значення для обраної посади. Якщо ви робите розсилку в різні агентства або компанії, опишіть свої навички розгорнуто і з подробицями.

Є загальноприйняті правила та встановлені принципи написання цього документа. Ми розповімо, як грамотно скласти резюме англійською мовою, дотримуючись особливостей його оформлення.

Як грамотно скласти резюме англійською мовою: що до нього включити

Резюме – це короткий чітко складений документ із професійною інформацією, поданою у суворій послідовності без яскравих епітетів, іронічних зауважень чи фамільярності.

Цікаво, що у Великій Британії його називають латинським словосполученням curriculum vitae (скорочено CV), що в перекладі означає «хід життя». У таких країнах, як Канада та Америка, цей термін часто застосовують у колах науки, там CV включає об’ємний та докладний життєпис людини у професійному сенсі. Прості резюме в цих країнах називаються résumé.

Отже, основні пункти англомовного резюме:

  1. Особисті дані (Personal Information). Тут слід вказати ваше ім’я та прізвище, дату народження, адресу, достовірні контактні дані (номер телефону, e-mail та інші способи зв’язку за їх наявності), а також сімейний стан кандидата (Marital status).
  2. Ціль (Objective). У цій частині слід написати посаду, яку ви хочете отримати. При цьому ви повинні дати коротку довідку (Profile/Summary), де описані сильні сторони, якості, що допомагають успішній роботі на цьому місці, чого ви прагнете в кар’єрі. Будьте лаконічні, не пишіть багато, лише кілька рядків, що моментально привертають увагу роботодавця.
  3. Освіта (Education). Надайте детальну інформацію про отриману освіту. Почніть із останнього місця навчання. В описі вказуйте дати навчання. Якщо брали участь у семінарах, відвідували тренінги, проходили курси підвищення кваліфікації щодо цієї роботи.
  4. Досвід роботи (Work Experience). Перерахуйте всі місця вашої попередньої роботи з останнього до першого. Слід зазначити повні назви організацій, час роботи в них, посади та основні посадові обов’язки. Якщо ви вказуєте останнє, використовуйте в описі герундій (наприклад, preparing plans – підготовка планів, writing letters – написання листів тощо). Наголосіть на відповідності вашого досвіду роботи та отриманих навичок бажаної вакансії. Якщо досвід роботи відсутній, бажано написати про фріланс, практику або стажування.
  5. Навички (Skills). У цій частині резюме необхідно вказати навички, які має претендент на посаду. Наприклад, можете написати, що маєте глибокі знання комп’ютерних програм (in-depth knowledge of computer programs). Також відзначте рівень володіння іноземною мовою. Якщо ви складали відповідний міжнародний іспит, повідомте його результат.
  6. Особисті якості (Personal Characteristics). Тут напишіть свої сильні якості. Наприклад, швидко навчається (а quick learner), добре організований (well-organized) та ін.
  7. Рекомендації (References). Зарубіжні підприємства дуже цінують рекомендаційні листи від колишніх роботодавців чи навчальних закладів. Потрібно додати дані про людей, які їх дали. Якщо ви не плануєте з будь-яких причин робити це відразу, напишіть, що рекомендації (references) доступні на вимогу (Available upon request).

card-curriculum-vitae

Трапляється, коли до резюме слід додати розділ, що включає додаткову інформацію (або Additional information). Це необхідно, якщо потрібно роз’яснити тривалу прогалину в робочій діяльності, пов’язану з особистими причинами, подорожами та ін.

Як скласти CV для роботи: оформлення

Важлива роль приділяється оформленню вашого резюме. Врахуйте, що краще писати його суворо та без надмірностей. Відмінно, якщо з початку прочитання роботодавець прийме вас професіоналом своєї справи. Застосуйте стандартний шрифт та розбийте резюме на чіткі секції з однаковим стилем оформлення.
Обов’язково перевірте правильність написання. Якщо в тексті будуть орфографічні або граматичні помилки, швидше за все, вам гарантована відмова.

Тепер ви знаєте, як скласти CV для роботи в англомовній компанії. Щоб зробити все правильно і не хвилюватися про письменність, записуйтесь на курси англійської мови в школу Next Level. Наші викладачі не лише навчать вас складати резюме без помилок, а й професійно підвищать ваш рівень володіння мовою.

Цікаві статті

Запишіться прямо зараз!
Запишіться на безкоштовне тестування або перший урок просто зараз! Ми передзвонимо Вам і призначимо зустріч, щойно Ваша заявка буде опрацьована.