sotrudniki-angliskii

Багатьох роботодавців хвилює питання суміщення виконання співробітниками робочих завдань з їх навчанням і професійним ростом. Розвиток персоналу не менш важливий, ніж виконання певного обсягу щоденної роботи.

Одним з перспективних напрямків є корпоративне вивчення англійської. Давайте розберемося, навіщо компаніям організовувати навчання англійської своїх співробітників і як їх мотивувати вчитися.

Навіщо потрібно корпоративне вивчення англійської?

В умовах сучасного світу знання різними фахівцями англійської мови має важливе значення. Це дає можливість:

  • вивести компанію на міжнародний рівень;
  • грамотно вести ділову переписку з іноземними партнерами;
  • відправляти працівників у закордонні відрядження;
  • отримувати великий потік відомостей з авторитетних джерел англійською мовою;
  • дати можливість професійно зростати фахівцям.

Якщо ви думаєте, що краще брати в компанію фахівців, які вже володіють мовою, то цей принцип не завжди працює правильно. З такими вимогами можна відсіяти хороших професіоналів без знання англійської.

Також варто враховувати, що без регулярної практики навик втрачається, при цьому мотивація для самостійного навчання може бути низькою. Даючи співробітникам можливість займатися англійською, ви знаходите впевненість в їх професіоналізмі.

Як мотивувати співробітників на корпоративне вивчення англійської?

Корпоративні заняття дозволяють співробітникам підвищити впевненість при спілкуванні з іноземними фахівцями в своїй сфері діяльності, збільшити продуктивність праці, отримати підвищення і просунутися по кар’єрних сходах.

Втрата мотивації відбувається, якщо працівники не розуміють, навіщо їм потрібна англійська, не мають чіткої мети і плану дій. Також перешкодою до навчання може стати брак часу. Не всі готові витрачати свій особистий час на вивчення мови. У цьому випадку важливо визначити цілі і м’яко мотивувати співробітників на навчання. При досягненні певного рівня знань буде видно зміни в професійній діяльності: підвищиться впевненість співробітників в собі і збільшиться самовіддача в роботі.

В якості мотивації добре працюють заохочення. Зокрема:

  • внесення елемента змагання та нагородження найбільш активних;
  • мотивація подарунковими сертифікатами;
  • донесення до співробітників важливості навчання для кожного члена команди особисто.

З чого почати навчання корпоративного англійської?

Пропонуємо кілька способів, як ефективно організувати навчання працівників компанії:

  1. Спробуйте запропонувати співробітникам відвідувати курси під час робочого дня. Це можна зробити в офісі або онлайн. Таким чином, ви продемонструєте важливість навчання і виділення на нього часу. Для цього можна попросити фахівців, які володіють мовою на високому рівні, займатися з колегами, найняти репетитора або записатися на корпоративні курси англійської.
  2. Підберіть варіанти індивідуального навчання. Такий спосіб підходить тим, хто вже пробував займатися в групі і не зміг там зосередитися для отримання знань. Гнучке ставлення до навчання і приділення уваги кожному члену команди показує їх важливість для вас. Мотивований фахівець глибше зануриться в роботу і буде відповідати вимогам компанії.
  3. Відзначайте досягнення в навчанні. Покажіть, що для компанії цінно закінчення працівником курсів і підвищення його рівня знань. Спробуйте організувати систему контролю над навчанням з таблицями лідерів, значками або іншими елементами дружніх змагань.
    Нехай навчання буде доступним. Сучасний світ бізнесу передбачає місцезнаходження співробітників в різних містах або часті відрядження. Подумайте про те, щоб заняття були доступні для них на будь-якому пристрої в зручний час.
  4. Спробуйте сумістити навчання з розвагами. Правильно побудовані заняття будуть цікаві будь-якій людині. Креатив в навчанні добре сприймається і дає позитивний ефект.
  5. Давайте зворотний зв’язок та рекомендації. Співробітники, привчені до відповідальності за своє навчання і особистісний розвиток, більш уважно ставляться до навчання. Заплануйте регулярні зустрічі, на яких буде обговорюватися їхній прогрес. Звіт про свої успіхи та доданні зусилля – хороша мотивація. Роботодавець в свою чергу може запропонувати свою підтримку або похвалити співробітника.
0 Комментарий
Inline Feedbacks
View all comments